Monday, August 29, 2011

salam aidilfitri

selamat hari raya maaf zahir batin to all of you,my lovely readers.cepatnye masa berlalu kan..pejam celik pejam celik lagi 2 minggu cuti sy selama 4bln akan berakhir..sedih jugak bila fikir nak balik ke uk tapi excited jugak..setelah 4 bln dimanjakan tibalah masa untuk berdikari semula..malam ni malam raya so lupakan dulu hal nk balik uk..hehehe

di kesempatan ini saya nak mintak maaf banyak2 kepada sesiapa sahaja yang saya pernah sakiti sama ada secara sengaja atau pun tidak..di hari raya ini saya juga ingin cuba sedaya upaya membersihkan hati dan memaafkan segala kesilapan orang pada saya.orang cakap kalau dosa kita dengan manusia kita kena mohon ampun sesama manusia baru lah akan terhapus tapi mana mungkin saya mampu nak bertemu setiap orang yang pernah hadir dalamhidup saya untuk memohon maaf satu per satu..jadi saya sangat berharap agar sesiapa shj yang pernah terasa atau terluka dgn ape yang pernah saya lakukan,tuturkan atau apa2 shj lah,maaf kan laah kesalahan saya.dan saya juga akan memaafkan sesiapa shj yang pernah melukai atau membuat saya terasa tak kiralah anda mintak maaf atau tak,semuanya saya akan lupakan..

orang cakap jom kita buka buku baru..yang lama kita simpan jadikan teladan..so everyone,i wish you selamat hari raya..have fun :)
Share:

0 comments: