Saturday, July 9, 2011

happy birthday nik amira


Happy birthday to NIK AMIRA NIK ROSLAN!
mira ni one of my close friend time kat pc dulu.no doubt being in pc would always be marked as the toughest phase in my life but seriously that taught me how to differentiate between real and fake friends.and sangat bersyukur saya jumpa ramai sangat real friend time ni..yang stood by me when i was in such a difficult time..so mira n dayah fauzi adalah mereka2 yang saya sangat sayang sebab seteruk manapun situasi,diorg sentiasa meminjamkan telinga untuk saya mengadu :) thanks mira!jasamu dikenang..wah mcm slogan hari guru :)

ok gambar kat atas ni gambar terbaru saya.in the middle of trying to buang lemak berlebihan akibat makan yg sgt tidak terkawal semasa di london.well banyak kali try diet tp end up give up..kenapa?sebab nak cepat turun..naik dalam mase 9 bulan nak turun dalam mase 3 hari?dalam mimpi pun xdapat kak oi..ehhehe..tp now i think i'm doing the right thing :) tpi xtau bilaa nak stop..ape berat ideal untuk saya?org ckp kurus sgt xbest jugak..
ni gambar time saya kat ky..before fly..time ni makan banyak tapi ky nih waktu makan fix..kedai2 xde ade kafe jea so xtercabar sangat lah nafsu makan..and makanan seimbang..ade sayur sup sume..buah and salad pun ade :)n sekali seminggu bagi western food iaitu pada hari rabu..so mcm secara xsengaja berat turun and maintain..bila sendiri kena organise food dengan minat memasak and baking yang mendalam kononya nak mempersiapkan diri untuk jd isteri yang baik,so berkobar kobarlah rase nak masak and bake..tp end up melebarkan diri..mase kt ky 40-41 kg..kurus sgt kan?ke ok..berat badan ideal kalau ikut tinggi and bmi adalah 48..penipu punye ideal..lemak berlebihan kot dimerata2..so skg maybe i should opt for 43kg?no?we'll see..hehe..

Share:

0 comments: